Strona główna » O firmie » Wydarzenia

PEPEES Z WIZYTĄ GOSPODARCZĄ W MEKSYKU

Przedstawiciele firmy PEPEES S.A. – Filip Hewelke oraz Marek Sielawa, w dniach 22-26 kwietnia 2017 roku udali się na misję gospodarczą do Meksyku, gdzie wspólnie z Prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej Andrzejem Dudą, ministrem Jerzym Kwiecińskim oraz przedstawicielami biznesu i gospodarki Meksyku dyskutowali o podjęciu dwustronnej współpracy gospodarczej.

 

W świetle odbywającej się w dniach 22-26 kwietnia 2017 roku misji, polscy i meksykańscy dyplomaci oraz przedstawiciele biznesu uczestniczyli w Polsko-Meksykańskim Forum Biznesowym oraz w otwarciu Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu także z udziałem Prezydenta RP z udziałem Prezydenta RP.
Była to kolejna niebywała okazja do rozwijania dyplomacji gospodarczej, podjęcia międzynarodowego dialogu i budowania relacji gospodarczych pomiędzy Polską a Meksykiem. Dlatego przedstawiciele czołowych polskich firm aktywnie uczestniczyli w międzynarodowych forach biznesowych.


Podczas minionej misji gospodarczej w Meksyku przedstawiciele grupy PEPEES S.A. - Filip Hewelke i Marek Sielawa, omówili dotychczasowe doświadczenie polskiej firmy prowadzącej współpracę handlową z partnerem meksykańskim. W swoim wystąpieniu Pan Hewelke i Pan Sielawa zwrócili szczególną uwagę na elementy rynku meksykańskiego determinujące jego atrakcyjność dla europejskich eksporterów z sektora rolno - spożywczego. Zdaniem przedstawicieli grupy PEPEES S.A., Meksyk może stanowić dla wszystkich polskich firm przedsionek do dalszej ekspansji w Ameryce Łacińskiej. Jak tłumaczył Pan Hewelke wraz z Panem Sielawą: Meksyk to kraj z najbardziej rozwiniętą gospodarką wśród krajów hiszpańskojęzycznych, a bliskość kulturowa i geopolityczne położenie względem państw Ameryki Południowej sprawiają, że obsługa nowych rynków za pośrednictwem partnerów meksykańskich znacznie redukuje ryzyko biznesowe polskich firm. Kolejny temat wystąpienia przedstawicieli grupy PEPEES S.A., dotyczył różnic kulturowych i wyzwań dla polskich firm podejmujących współpracę z partnerami meksykańskimi. Jak podkreślili Pan Hewelke i Pan Sielawa, najbardziej istotne obszary to negocjacje cenowe, aspekty logistyczne i sposób komunikacji w handlu.

2017-05-11 10:32 Opublikował: Szymon Janucik